NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, August 30, 2011

RAYA PERTAMA HALF DAY

Assalamualaikum ..

Selamat hari raya , maaf zahir batin . Hari yang penuh dengan kelam kabut . Aku tidur pukul7 pagi . Duduk main main dengan satey , bergelumang dengan ketupat , oh sungguh tidak adil . Hari ni aku bau ayam , busuk sungguh , campur pulak dengan bau asap .

Aku bangun tidur pukul 10am . Aku bangun dengan perut lapar kemaung , dengan harapan ada lah nasi kat rumah . Turun bawah , ya hado . Tak siap lagi satey nya orang tempah . Mak dan adik beradik duk bergelumang dengan satey lagi . Kuih raya pun tak masuk dalam bekas lagi . Meja kosong lagi .

Adik beradik pun tak mandi lagi . Sungguh tidak wujud perasaan raya itu . Tapi tidak mengapa , ni sumber rezeki keluarga kan . Muka aku dah gelap ni . Aiyoo harus kena pakai fair and lovely nanti . Apa apa pun selamat beraya dear followers and peeps . Take care and have fun .

-via Blackberry

1 comment:

Namee Roslan said...

selamat hari raya amir. :) hv a blast. rajin nya raya pun update blog. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...