NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, September 18, 2011

HARI KE-JADI-AN YANG INDAH


Assalamualaikum dan selamat hari Ahad .


Gambar di atas di ambil di rumah kakak faiz ( lelaki di tengah dalam gambar ) bersempena dengan open house di rumah nya . dihidangkan dengan pelbagai aneka juadah yang best , aku dan shauki ( lelaki gambar paling hujung di kiri ) pergi makan dinner free di sana . orang dah jemput , kita pergi jer . dah kata makan free , lagi lah tak tolak . sebelum pulang , abang ipar si faiz ada bagi 4 dadih untuk di makan dalam kereta , malangnya ke empat empat dadih tersebut masih berada di dalam kereta shauki sekarang . apakah nasib dadih tersebut ? semuanya akan di ketahui pagi nanti bila shauki sudah bangun tido . 

setelah selesai di rumah faiz , aku ada dinner date dengan kakak aku dan lena . dan suprise .



diorang sambut birthday aku . haha . sepatut nya bila kek di bawa keluar oleh pekerja Pak Li Kopitiam , aku seharus nya terkejut dan buat muka cover malu dan suprise , lalu buat mulut melopong seraya berkata " omg . u guys are so sweet " . tapi aku tak berapa buat macam tu sebab aku dah dapat hidu plan diorang dari awal . haha . 


ini kakak aku , sharifah intan 


ini kawan aku , Lena merangkap 
office mate kepada kakak aku 



macam mana aku dapat hidu plan diorang adalah time aku dan shauki pergi ke Plaza Alam Sentral , kami terserempak dengan kereta Lena di tepi jalan . so aku call , akak aku yang angkat . so kantoi la kakak aku keluar dengan Lena . kenapa aku rasa diorang sambut birthday aku secara suprise berdasarkan dua reason . yang pertama , Lena tak sebut pun kakak aku akan ikut sekali dinner malam ni . yang kedua , buat pertama kalinya kakak aku tak beritahu aku dia keluar dengan Lena sedangkan sebelum ini setiap kali dia keluar dengan Lena , dia akan bagitau aku . 


disebabkan oleh sebab di atas , aku yakin bahawa ada suprise untuk aku . hehe . lawak kan . aku memang suka suprise tapi jarang suprise tu jadi dekat aku . untuk menjadi lelaki yang jujur lagi berterus terang , setiap tahun memang aku boleh agak akan ada suprise untuk aku time birthday . sila kata aku ni perasan , bajet popular , koya dan poyo . tapi itulah hakikat nya dan setakat ini belum ada suprise yang betul betul menjadi dan aku mengharapkan ada suprise yang betul betul buat aku suprise . haha berapa banyak kali suprise daa . apa apa pun , kita tunggu tahun depan . selamat malam semua . 


2 comments:

yayqah said...

Hee interesting blog. Selamat hari ke-jadi-an ye >.< hoho oh sedapnya kek tu. *nak jugak* hurm btw if you dont mind, visit my blog and be my follower. you got the link yayqah.blogspot.com ^^

eesyaheera said...

Laa, Lena kerja sekali dengan Kak Intan. Aku baru tahu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...