selamat pagi semua . biasa aku dah tidur time ni . tapi malam ni mata segar . sebab dua reasons . yang pertama , malam ni buat sesi flashback bersama Syaheera Young Rockie dan Memey di twitter . lawak nak mati . gelak guling guling . so disebabkan kuat sangat gelak , sampai mata jadi tegang . kesian . kedua , baru lepas cakap phone dengan Pert . pun gelak gelak . lagi lah urat mata menegang . nampak gaya lepas sahur baru tidur lah ni . by the way ada orang tanya aku gelak guling guling tu macam mana . ni mesti tak tengok shin chan ni kan ?
dalam cerita kan . shin chan ni macam siot . dia memang lawak . bila dia kacau orang , so dia buat lah taktik mengarut dia . salah satu , ni lah . gelak guling guling macam tenggiling , lepas tu dia guling guling kat lantai . sumpah comel gila . shin chan buat comel laa . kalau aku buat taktau laa . aku nak explain detail pun tak boleh . takkan nak buat vlog aku buat demo guling guling macam tenggiling kan . kang famous , kalah pulak IKLAN GANGSTER . hee . tapi shin chan ni memang mewarnai hidup aku . aku kalau tension , bukak shin chan happy sikit . semalam aku tengok , kawan shin chan tengah cari barang hilang . then tiba tiba shin chan masuk celah kaki kawan dia sambil berkata "teknik menyelinap" . lawak seyh . serious . orang lain tension , pergi solat , pergi zikir . aku pergi cari shin chan . ntah paper .
muka sedih dia pun bagi aku lawak sebab dia mesti nangis sebab benda yang tak penting . mengarut btol . budak budak takleh tengok sangat . nanti terpengaruh . kadang kadang
tak senonoh gak shin chan , nak nak bila dia tunjuk "gajah" dia .
aku taktau asal shin chan ni kurus sangat .
thank you for reading peeps .
tinggal link , nanti aku terjah korang balik .
selamat bersahur dan berpuasa .


