NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, August 24, 2011

REHAT SEMENTARA

Assalamualaikum dan Selamat Pagi .

Macam mana puasa semua nya ? Aku okay ajer . Semalam dah last day jual dekat bazar uitm . so hari ni takde laa tweet pasal bazar dekat twitter . Tapi kecewa laa sebab last day pun lecturer cantik tak datang . Entah mana pergi , aku pun tak tau . Dah lama tak update blog , sebab laptop aku rosak . kelmarin dulu rosak , pergi hantar kedai . semalam orang kedai call , repair laptop 5-6 ratus sebab motherboard rosak . kecewa lagi sekali .

Ni pun aku online guna Ebook adik aku . Ebook ni macam Notebook tapi lagi low dari Notebook . so faham kan maksud aku . lambat sikit tapi redha . sebab at least boleh jugak pakai facebook dan surf . tapi bila aku masuk blog , dia block , dia link kan terus ke page Admin . entah apa entah . so aku nak mintak maaf secara personal dekat Namee Roslan . sorry laa i tak dapat nak join blogwalking . kalau i pergi cc , i blogwalking okay . *sambil kesat air mata*

Selepas aku refresh kali ke 50 , baru aku dapat log in blogspot . kalau tak , haram . dia pergi jugak dekat page Admin . sucks jugak tapi takpe la . sedar diri pinjam Ebook orang . bagi yang tanya Ebook tu apa , Ebook ni diberi kepada pelajar darjah 6 dan form 5 yang bersekolah di Terengganu . yer , Terengganu memang kaya . Menteri besar taknak ke sponsor laptop pulak dekat Anak Terengganu yang belajar di perantauan . Shah Alam tu kira perantauan laa . hehe .

p/s : ada kan tempat yang nak beli laptop rosak ni ? aku nak jual lah ,  ada info , bagitau aku eh . thanks .


4 comments:

ZWAN SABRI said...

senasibla kita.. aku pown baru2 ni seminggu x on9 sbb streamyx ngan laptop bwat hal.. HAHA


MySuaraBlog: Awas Lelaki Berumur 15-25 Tahun

Anonymous said...

huhuk.. motherboard rosak!! baek beli notebokk baru~~

Namee Roslan said...

beli ipad baru ! :D

Nur Syazana Mohammed Sani said...

kene beli baru ! :D

http://syazanasani.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...