NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Showing posts with label rihanna vita coco. Show all posts
Showing posts with label rihanna vita coco. Show all posts

Sunday, August 7, 2011

RIHANNA JUAL AIR KELAPA DEKAT BAZAR OII

Bulan puasa ni bazar di mana mana . kalau dekat kampung aku ni jer , ada lebih 5 bazar . so setiap petang , penduduk akan mengalami kesulitan untuk pilih nak pergi bazar mana . lain dengan aku , sebab parents aku pun jual dekat bazar , so aku tak perlu nak pergi bazar . sebab semua lauk  pauk serta kuih muih dan juga air soya sudah ada di rumah aku . tiada guna aku menghabiskan peluh lelaki aku untuk pergi ke bazar ramadhan . sebab bazar ni tepi rumah aku jer , kalau pergi dengan kereta , rugi masa . jalan sesak kot . dalam uitm dungun pun ada jugak bukak saatu gerai , meh beli kuih meh , abang hensem jual kuih semua sedap sedap , murah murah , makan sekali , confirm esok datang lagi beli kuih siap mintak nombor telefon abang hensem . 

jual dekat bazar memang untung oiii . memang semua orang serbu bazar . walaupun dekat rumah dah penuh lauk pauk , nak jugak pergi bazar sebab ia kira macam satu kewajipan di bulan puasa . lepas tu makan banyak banyak , lepas magrib tidur , terawikh entah ke mana . artis artis juga sekarang ni ambil peluang jual kuih guna nama mereka . since mereka dah famous kan , jual apa pun laku . termasuk lah artis wanita ni . punya lah panjang aku bagi intro . kalau ni jawapan exam aku , ayat aku sebelum ni mesti lecturer potong dengan pen merah sambil tulis NR besar besar . NR tu maknanya NOT RELATED . Rihanna adalah artis tersebut . kenal atau tidak ? alahai . yang duk sebut Ella Ella Ella tu . takkan ler tak kenal . 



oleh yang demikian , kalau nak kuih yang best best , contoh kuih belimbing , sekaya , krimer , roti jalan , jom lah singgah ke gerai kuih aku yer . creampuff yang paling best in town pun ada jual . kalau nak rasa , kena singgah lah . mahal pun takpe asal sedap makan . murah tak sedap buat apa . rugi jer . kita berbuka mesti nak yang best best jer . dan kalau datang singgah tu , jangan nak buat muka seposen , tanya mana gerai Rihanna . aku kasi kuasa tam tam baru tau . anyway , dah tengok ke IKLAN Gangster . tahu tak lawak nak mati ? aku tengok time sahur . sambil guling guling macam tenggiling . pergi google dekat youtube okay . selamat berpuasa !


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...